Ügyfélkapcsolat-kezelés

Minden cég emberek – beszállítók, partnerek, vevők, alkalmazottak – együttműködésén alapul. A vállalatirányítási rendszerben központi szerepet tölt be a CRM, azaz ügyfélkapcsolatkezelő modul, amely segít hatékonyabbá tenni az ügyfelekkel való kapcsolattartást – és ezzel növelni az ügyfelek által megtermelt értéket.

A CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő) rendszerek a cég és partnerei közti információk és folyamatok menedzselésére szolgálnak, általában elsősorban az értékesítésre és ügyfélkezelés támogatására koncentrálva.

Az ERP System CRM moduljának középpontjában is a jelenlegi és potenciális ügyfelek és a hozzájuk tartozó információk és folyamatok állnak. Célja, hogy a vevőkkel, ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységeket egy átlátható rendszerbe foglalva segítsen megismerni és magas szinten kiszolgálni az ő igényeket, ami növeli az ügyfelek elégedettségét és végső soron a cég nyereségességet. A rendszer nem csupán tárolja az adatokat, hanem lehetőséget ad munkafolyamatok kialakítására és elemzések kinyerésére.

A CRM modul szervesen kapcsolódik az alaprendszerhez és a többi kiegészítő modulhoz és iparági megoldáshoz.

Fő funkciók

Ügyfelek

Minden fontos információ egy helyen az ügyfelekről és potenciális ügyfelekről: a kontaktadatok mellett az érdeklődés erőssége, a belső kapcsolattartó és a korábbi ügyféltörténetet is

Naptár

Eseményeket (például tárgyalást, bemutatót), feladatot, határidőket rendelhetünk az ügyfelekhez, ezekhez intervallumot és emlékeztetőt állíthatunk be, hogy könnyebben tervezzünk az időnkkel. A naptárban vizuálisan áttekinthetjük az elkövetkezendő események és feladatok sorát.

Feljegyzések

A feljegyzések segítségével nyomon követhetjük az ügyféllel kapcsolatos korábbi történéseket. A feljegyzéshez melléklet is csatolható, és akár megosztható más közreműködőkkel vagy magával az érintettel

Teendők

Teendőként rögzíthető az ügyféllel kapcsolatos következő feladat – így az ügyfélmenedzser (és az ő felettese) pontosan látja, hogy milyen feladatok várnak megoldásra.

Ticketek

Jegyrendszer alakítható ki a felhasználók igényeinek rögzítésére, így nyomon követhetőek a feladatok és a státuszuk. A tickethez ügyintéző, prioritás, kategória, részletes leírás, csatolt fájl is beállítható, hogy minden információ egy helyen rendelkezésre álljon.

Dokumentumok

Az ügyfélinformációkhoz bármilyen dokumentumot csatolhatunk – legyen az szöveges dokumentum, kép, vagy kalkulációs tábla.

Névjegyzék

A rendszerben folyamatosan frissülnek az ügyféladatok, így bármikor friss lista, kimutatás nyerhető ki.

Előnyök

Használja az ERP System CRM funkcióit – kezelje jól ügyfeleit!

Legyenek átláthatóak, kontrolláltak az ügyfélkezelési folyamatok. A központi, közösen kezelt és frissen tartott partnerlistáknak köszönhetően ne veszítsen időt a kontaktadatok keresgélésével, vezetőként könnyedén kövesse nyomon a munkatársak teljesítményét és az ügyfélkiszolgálás gyorsaságát, minőségét! A professzionális ügyfélkezelés elégedett ügyfeleket és magasabb nyereségességet hoz a cégnek!

Próbálja ki az ERP SYSTEM ingyenes demóját kötelezettség nélkül

Az ERP System vállalatirányítási rendszerrel naprakész adatokból hatékonyan irányíthatja cégét. Hazai fejlesztésű, felhőalapú rendszer az Ön igényei szerinti modulokkal és iparági megoldással.

Kipróbálom a rendszert