Ügyfélkapu

Az ERP System Ügyfélkapu modulja egy mini CRM-nek is tekinthető belső-külső support rendszer, amelynek fókuszában a megkeresések és megoldandó feladatok nyomon követése áll. Jó eszközt jelent azon cégek számára, amelyeknek nincs szükségük összetett CRM rendszerre, mert kis számú partnerrel dolgoznak vagy mert egyszerűen kezelhetőek, követhetők a folyamataik.

Az Ügyfélkapu modul egy egyszerűen kezelhető ticketing rendszert alakít ki, amellyel gyorsan kezelhetjük az ügyfelektől érkező vagy házon belül felmerülő igényeket, ticketeket, feladatokat.

Fő funkciója, hogy nyilvántartja a bejövő megkereséseket (feladat, kérdés, hibajegy…) és figyelemmel kíséri ezek megoldását házon belül vagy külső partnerek bevonásával. Egy helyre gyűjti a feladat megoldásával kapcsolatos információkat – így például az érintett partnerek adatait, a kapcsolódó és tervezett eseményeket, feladatokat

Fő funkciók

Ticketek

Ticketként rögzíthetőek az ügyfelektől érkező megkeresések és a házon belül felmerülő megoldandó feladatok egyaránt, amelyeknek a státuszát nyomon követhetjük.

Ügyfelek

Az Ügyfélkapu modulban rögzített ügyféladatok bekerülnek az ERP System adatbázisába, így mindig egységes adatok érhetőek el a cég minden dolgozója számára.

Naptár

A Naptár használatával tervezhetjük a nagyobb lélegzetű feladatokat, és áttekinthetjük saját vagy beosztottaink teendőit napi-heti-havi lebontásban

Előnyök

Válassza az Ügyfélkapu modult a megkeresések és feladatok követésére hogy hatékonyan, felesleges várakozás és vezetői beavatkozás nélkül történjen az ügyfélkezelés és a feladatok teljesítése.

Próbálja ki az ERP SYSTEM ingyenes demóját kötelezettség nélkül

Az ERP System vállalatirányítási rendszerrel naprakész adatokból hatékonyan irányíthatja cégét. Hazai fejlesztésű, felhőalapú rendszer az Ön igényei szerinti modulokkal és iparági megoldással.

Kipróbálom a rendszert